365 buschauffeurs in één jaar werven? Het geheim van EBS!

1 min lezen

EBS heeft een indrukwekkende prestatie geleverd: ze weten maar liefst 365 nieuwe chauffeurs in één jaar te werven. Eén per dag dus! Dit succes kwam mede tot stand dankzij onze gerichte aanpak, waarbij we werkten aan zowel acute werving als de opbouw van een sterk employer brand.

De uitdaging: acute werving én employer branding

De opdracht was helder, maar uitdagend: Enerzijds: voorzie in voldoende chauffeurs. Maar anderzijds ook: zorg voor de opbouw van EBS als employer brand. Dus zowel een doel op korte termijn, als eentje op meer lange termijn.

Het geheim van deze campagne?

Een praktische boodschap, in combinatie met onze inmiddels bewezen wervingsstrategie. We focussen niet alleen op actief werkzoekenden, maar juist op de veel grotere groep latent werkzoekenden. Ook vanuit andere branches. Lees het volledige artikel op de website van Werf& via de onderstaande link.

Lees verder op Werf&

 

Soortgelijke artikelen

hart skills

Elkaar beconcurreren op de arbeidsmarkt heeft weinig zin als je allemaal voor hetzelfde maatschappelijke doel werkt. Zeven woningcorporaties in en...

>

·

2 min lezen

Freo kaartspel employer branding

Als je als werkgever belooft om mensen te verrassen, moet je dat ook in je dagelijkse werkgeverschap laten terugkomen. Kredietverstrekker...

>

·

2 min lezen

evp scan

Een sterke werkgeverspropositie staat of valt met actualiteit. Als jouw belofte aan (potentiële) medewerkers verouderd is, kost dat je dagelijks...

>

·

2 min lezen

Klaar om
geïnspireerd te worden?

Plan snel en eenvoudig een kennismakingsmoment in. We ontmoeten je graag, om samen de mogelijkheden voor jullie organisatie te verkennen.

Download nu:

Plan een afspraak!

Vul jouw gegevens in en dan bespreken we de mogelijkheden.