Krachtvoer voor jouw ambitie

Een krachtige case die qua thematiek perfect aansluit bij de core business en waarden van de organisatie. Ludiek vertaald naar vijf ingrediënten waarmee kandidaten kunnen toetsen of ze bij ForFarmers hun ambities waar kunnen maken.

Klant

ForFarmers

Service

Service

Jaar

2022

De aanpak

Ons devies: Houd het simpel. Zo hebben we de visie, waarden en cultuur van de organisatie teruggebracht naar slechts vijf ingrediënten, waarmee je als collega bij ForFarmers je ambitie waar kan maken. Deze ingrediënten vormen steeds het uitgangspunt in de communicatie naar potentiële kandidaten. In diverse video’s en verhalen vertellen ForFarmers collega’s bijvoorbeeld over het belangrijkste ingrediënt in hun werk. En middels de ambitiemeter kunnen kandidaten a.d.h.v. vijf vragen, toetsen of het werken bij ForFarmes ook voor hen krachtvoer voor hun ambities is. 

De allerbeste in je vak worden. Of gewoon werk waar je elke dag met plezier naartoe gaat. Wat jouw ambitie ook is, één ding wil je weten: Welke ingrediënten heb ik nodig om mijn ambitie te bereiken? 

  

Nonstop

Het succes in Nederland wordt gezien en heeft ervoor gezorgd dat we de campagne nu ook internationaal uitrollen in Engeland en Duitsland. En ook in Nederland gaan we aan de slag met nieuwe video’s en verhalen om ook in 2024 met ForFarmers goed zichtbaar te zijn op de arbeidsmarkt. 

 

De uitdaging

Collega’s werven in een branche waarin veel speelt en het imago niet altijd positief is. Geen gemakkelijke opgave. Zeker niet als de focus ligt op mensen in Operations, Transport en Sales. Een vaak loyale groep die niet snel een overstap maakt. Toch zagen wij voldoende mogelijkheden om met deze groep de interactie aan te gaan en hen te interesseren voor een carrière bij ForFarmers. 

De aanpak

Ons devies: Houd het simpel. Zo hebben we de visie, waarden en cultuur van de organisatie teruggebracht naar slechts vijf ingrediënten, waarmee je als collega bij ForFarmers je ambitie waar kan maken. Deze ingrediënten vormen steeds het uitgangspunt in de communicatie naar potentiële kandidaten. In diverse video’s en verhalen vertellen ForFarmers collega’s bijvoorbeeld over het belangrijkste ingrediënt in hun werk. En middels de ambitiemeter kunnen kandidaten a.d.h.v. vijf vragen, toetsen of het werken bij ForFarmes ook voor hen krachtvoer voor hun ambities is. 

De allerbeste in je vak worden. Of gewoon werk waar je elke dag met plezier naartoe gaat. Wat jouw ambitie ook is, één ding wil je weten: Welke ingrediënten heb ik nodig om mijn ambitie te bereiken? 

  

Het resultaat

Er worden maandelijks zo’n 300 testen afgerond en ook het aantal sollicitaties stijgt. Reden voor ForFarmers om de campagne al 2 keer op rij te verlengen. 

Nonstop

Het succes in Nederland wordt gezien en heeft ervoor gezorgd dat we de campagne nu ook internationaal uitrollen in Engeland en Duitsland. En ook in Nederland gaan we aan de slag met nieuwe video’s en verhalen om ook in 2024 met ForFarmers goed zichtbaar te zijn op de arbeidsmarkt. 

 

Meer cases

Fontys Hogeschool - For Society

Waterschap Brabantse Delta: Waterwerk raakt ons allemaal

Plan een afspraak!

Vul jouw gegevens in en dan bespreken we de mogelijkheden.

Ik wil meer informatie!

Vul jouw gegevens in en dan bespreken we de mogelijkheden.