Klant
Service
Jaar
Website
We ontwikkelden het concept ‘Hebbus’ om de voordelen en overstapredenen te benadrukken. Iedere doelgroep heeft eigen overstapredenen en daar speelt de Hebbus campagne volledig op in. Zo heeft iedere doelgroep een eigen kernboodschap, dynamische landingspagina, video’s en verhaallijnen. Een ultieme doelgroep benadering? Hebbus!
Om de collega’s van EBS extra te betrekken, hebben we een amBUSsadeur programma ontwikkeld. Met uitleg over de campagne en een behind–the-scenes video worden collega’s aangemoedigd om ook kandidaten aan te dragen en creëren we tevens trots bij collega’s.
EBS vervoert met ruim 2000 collega’s wekelijks 1 miljoen passagiers, met als missie de reiziger op één te zetten. In de huidige krappe arbeidsmarkt is dat een flinke uitdaging. De vraag naar buschauffeurs is groot en de concurrentie op de arbeidsmarkt is heftig. Daarom is het tijd om nieuwe doelgroepen aan te spreken. Want buschauffeur zijn, dat brengt veel persoonlijke voordelen met zich mee.
We ontwikkelden het concept ‘Hebbus’ om de voordelen en overstapredenen te benadrukken. Iedere doelgroep heeft eigen overstapredenen en daar speelt de Hebbus campagne volledig op in. Zo heeft iedere doelgroep een eigen kernboodschap, dynamische landingspagina, video’s en verhaallijnen. Een ultieme doelgroep benadering? Hebbus!
In nog geen acht maanden tijd sloten 370 (!) chauffeurs zich aan bij EBS. Voor 2025 breiden we de switchdoelgroepen uit om nog meer succes te oogsten met deze zij-instroomstrategie.
Benieuwd hoe EBS dit traject zelf heeft ervaren? Lees het interview op de site van Werf&.
Om de collega’s van EBS extra te betrekken, hebben we een amBUSsadeur programma ontwikkeld. Met uitleg over de campagne en een behind–the-scenes video worden collega’s aangemoedigd om ook kandidaten aan te dragen en creëren we tevens trots bij collega’s.
Goals
Contact
Download nu:
Vul jouw gegevens in en dan bespreken we de mogelijkheden.
Vul jouw gegevens in en dan bespreken we de mogelijkheden.