Dat is de juiste instelling

Een veelzijdige case waarbij we de interne koers bepalen en de doelgroep laagdrempelig kennis laten maken met de (potentiële) werkgever.

Klant

GGZ Oost Brabant

Service

Service

De aanpak

In het Employer Brand laden we de betekenis van Instelling dubbel. Enerzijds: welke instelling heb je nodig om hier goed tot je recht te komen? Anderzijds: waarom is dit de GGZ Instelling die bijdraagt aan het vervullen van jouw ambities?

Met de thematiek ‘De juiste instelling’ geven we de GGZ instelling een positieve klank als tegenhanger op de negatieve berichtgevingen als het gaat om GGZ instanties.

Nonstop

  • GGZ Oost Brabant maakt dankbaar gebruik van het bouwplan dat door Goals is opgesteld. Periodiek pakken zij een bouwsteen uit het Nonstop Employer Branding model op om te verbeteren. 
  • GGZ Oost Brabant benut het enthousiasme van de collega’s door middel van een sterk ambassadeursprogramma en inzet van Employbrand Ambassador.

De uitdaging

GGZ Oost Brabant zit vol ambitie. Een dynamische werkomgeving die letterlijk een goede instelling van de kandidaat vraagt. Dat behoeft een onderscheidende positie in het zorgverlenerslandschap.

De aanpak

In het Employer Brand laden we de betekenis van Instelling dubbel. Enerzijds: welke instelling heb je nodig om hier goed tot je recht te komen? Anderzijds: waarom is dit de GGZ Instelling die bijdraagt aan het vervullen van jouw ambities?

Met de thematiek ‘De juiste instelling’ geven we de GGZ instelling een positieve klank als tegenhanger op de negatieve berichtgevingen als het gaat om GGZ instanties.

Het resultaat

  • GGZ Oost brabant heeft de thematiek in de gehele journey doorgevoerd. Bijvoorbeeld extern d.m.v. een game:  past jouw instelling bij de onze? En intern door bijvoorbeeld sterk onboarding programma en compliment cards op basis van werkwaarden. 
     
  • In 18 campagnemaanden is de game ruim 3400 keer gespeeld. En zijn er 392 sollicitanten gerealiseerd. Ook in de voor hem moeilijke doelgroepen.  

Nonstop

  • GGZ Oost Brabant maakt dankbaar gebruik van het bouwplan dat door Goals is opgesteld. Periodiek pakken zij een bouwsteen uit het Nonstop Employer Branding model op om te verbeteren. 
  • GGZ Oost Brabant benut het enthousiasme van de collega’s door middel van een sterk ambassadeursprogramma en inzet van Employbrand Ambassador.

Meer cases

Waterschap Brabantse Delta: Waterwerk raakt ons allemaal

EDSN - Werk vol energie

Plan een afspraak!

Vul jouw gegevens in en dan bespreken we de mogelijkheden.

Ik wil meer informatie!

Vul jouw gegevens in en dan bespreken we de mogelijkheden.