Klant
Service
Jaar
Website
Een uitgebreide interne- en externe analyse geeft heldere inzichten in de doelgroep, de werkbeleving en unieke kenmerken van de organisatie. Vanuit daar gaan we bouwen. We bepalen de werkwaarden en de employee value proposition. Met de thematiek De provincie professional geven we invulling aan de verschillende fases van de kandidaat- en medewerkersreis.
Vanuit een meerjarenplan wordt De provincie professional steeds verder geoptimaliseerd en geïntegreerd. De volgende stap is een sterk ambassadeursprogramma, om zo intern en extern verder te groeien.
Er gebeurt zóveel moois achter de deuren van het provinciehuis in Maastricht. Dat zou iedereen moeten weten. Ons doel? Het neerzetten van een authentieke merkstrategie, waarbij we Provincie Limburg positioneren als aantrekkelijke werkgever. Met als doel het juiste talent aan te trekken en de interne trots van huidige medewerkers te vergroten.
Een uitgebreide interne- en externe analyse geeft heldere inzichten in de doelgroep, de werkbeleving en unieke kenmerken van de organisatie. Vanuit daar gaan we bouwen. We bepalen de werkwaarden en de employee value proposition. Met de thematiek De provincie professional geven we invulling aan de verschillende fases van de kandidaat- en medewerkersreis.
Iedere provincie professional voelt het: We dragen elke dag bij aan het nog mooier, duurzamer en innovatiever doorgeven van onze provincie aan de volgende generaties Limburgers. Van vacatureteksten, tot aan de onboarding tot aan het organisatieplan voor 2030: het wordt in de volle breedte doorleeft. Ook de externe employer branding campagne bereikte in het eerste half jaar zo’n 1,5 miljoen mensen met inspirerende verhalen van de provincie professionals.
Vanuit een meerjarenplan wordt De provincie professional steeds verder geoptimaliseerd en geïntegreerd. De volgende stap is een sterk ambassadeursprogramma, om zo intern en extern verder te groeien.
Goals
Contact
Download nu:
Vul jouw gegevens in en dan bespreken we de mogelijkheden.
Vul jouw gegevens in en dan bespreken we de mogelijkheden.