
Wie gebruikt er geen AI toepassingen in het dagelijks werk? Dat was de vraag die we ruim 65 bezoekers stelden tijdens het 20 jaar Goals event. Slechts รฉรฉn iemand stak de hand op. Het is zo verweven in het werk dat je je nauwelijks kan voorstellen dat een toepassing als ChatGPT pas in november 2022 op de markt kwam.
๐๐๐ฆ๐๐ค ๐๐ข๐๐ง๐ญ ๐๐ ๐ฆ๐๐ง๐ฌ! ๐๐ ๐ง๐ข๐๐ญ?
Bijna wekelijks merk je in het gebruik van AI dat de antwoorden slimmer worden, de formuleringen beter, de afbeeldingen realistischer en de mogelijkheden veelzijdiger.ย
Er wordt ook genoeg geschreven over de keerzijde van AI. Het gevaar van onjuistheden, tunnelvisie of een zo grote optimalisatie zodat er een soort van eenheidsworst ontstaat in alle output.
๐๐๐ง ๐๐๐๐ญ๐ฃ๐ ๐ฏ๐๐ง ๐ฆ๐ข๐ฃ๐ณ๐๐ฅ๐ ๐๐ง ๐๐๐ง ๐๐๐๐ญ๐ฃ๐ ๐ฏ๐๐ง ๐๐๐ ๐ –๐–๐
Gebruik het als mogelijke hulp, zeker niet als eindproduct. Uiteindelijk geldt dit ook voor jouw Employer Brand en alle bijbehorende communicatie. Het echte onderscheidende vermogen, zeker als het gaat om het werken bij een organisatie, zit in de unieke samenwerking en bijzondere werkbeleving. Het is de optelsom van ervaringen, energie, kennis en gedrag die jouw werkgeversmerk รฉcht maakt. De โAuthentieke Ikโ noemen we dat bij Goals.
๐๐ง๐ญ๐๐๐ค ๐๐ ๐๐ฎ๐ญ๐ก๐๐ง๐ญ๐ข๐๐ค๐ ๐๐ค
Die Authentieke Ik van jouw organisatie ontdekken? Haal het verhaal op bij de โMeerwerkersโ van jouw organisatie. Dat zijn die collegaโs die perfect bij de organisatie passen en altijd een stapje extra zetten en waar je er zo nog 10 meer van zou willen. Zij weten als geen ander wat precies de match maakt die zorgt voor de magische klik.ย
ย