Klant
Service
Jaar
Website
Dit project begint en eindigt met mensen. Want waar worden de collega’s van ZOwonen door gedreven? Wat maakt hen trots? En wat houdt dat betekenisvolle, sociale en innovatieve werk dan precies in? We ontdekten het door écht in gesprek te gaan met meer dan de helft van de collega’s. De rode draad: bij ZOwonen draait alles om mensen en levens, zowel intern als extern. Hoe je woont, bepaalt je toekomst—het gaat verder dan alleen stenen. Om dit ideaal te bereiken, krijgen de collega’s van ZOwonen alle vrijheid om initiatieven te ontplooien, hun kop boven het maaiveld uit te steken en buiten de gebaande paden te gaan. Zo maken ze het verschil, voor zichzelf en voor de bewoners. Dit noemen we met recht levenswerk.
Aantrekkelijk werkgeverschap vraagt om constante aandacht, en dat weet ZOwonen als geen ander. Ze willen ervoor zorgen dat collega’s met plezier en energie blijven werken. Daarom willen ze weten wat goed gaat en waar ze als werkgever nog kunnen verbeteren. Het werkbelevingsonderzoek dat we samen uitvoeren, gaat daarbij helpen. Het doel: een Magnet Score van 4+.
Met de ambitie om de meest aantrekkelijke werkgever in de regio te worden, klopte ZOwonen bij ons aan. Niet vanwege het aantal vacatures, maar omdat het betekenisvolle, sociale en innovatieve werk dat ze als woningcorporatie doen, gezien mag worden. Bovendien willen ze dat collega’s trots zijn op wat ze doen. Want stoffig, dat is het werk zeker niet. Geïnspireerd door hun nieuwe merkpositie, met waarden als eigen kracht, eigenzinnigheid en samen creëren, gingen we aan de slag met het positioneren van hun werkgeversmerk. Want ook een uitdaging, die met name focust op het binden van collega’s, gaan we maar al te graag aan.
Dit project begint en eindigt met mensen. Want waar worden de collega’s van ZOwonen door gedreven? Wat maakt hen trots? En wat houdt dat betekenisvolle, sociale en innovatieve werk dan precies in? We ontdekten het door écht in gesprek te gaan met meer dan de helft van de collega’s. De rode draad: bij ZOwonen draait alles om mensen en levens, zowel intern als extern. Hoe je woont, bepaalt je toekomst—het gaat verder dan alleen stenen. Om dit ideaal te bereiken, krijgen de collega’s van ZOwonen alle vrijheid om initiatieven te ontplooien, hun kop boven het maaiveld uit te steken en buiten de gebaande paden te gaan. Zo maken ze het verschil, voor zichzelf en voor de bewoners. Dit noemen we met recht levenswerk.
Een impactvolle boodschap die we tot leven hebben gebracht in diverse levenswerkverhalen waar je kippenvel van krijgt. Verteld door eigen collega’s. Ondersteund door prachtig, eigenzinnig beeldmateriaal. Met als visitekaartje een geheel nieuwe werken bij website. De lancering van het werkgeversmerk op de ZOwonen familiedag versterkte de boodschap nog meer. Deze dag zorgde niet alleen voor een sterke onderlinge trots, maar markeerde ook het begin van nog meer levenswerkverhalen.
Aantrekkelijk werkgeverschap vraagt om constante aandacht, en dat weet ZOwonen als geen ander. Ze willen ervoor zorgen dat collega’s met plezier en energie blijven werken. Daarom willen ze weten wat goed gaat en waar ze als werkgever nog kunnen verbeteren. Het werkbelevingsonderzoek dat we samen uitvoeren, gaat daarbij helpen. Het doel: een Magnet Score van 4+.
Goals
Contact
Download nu:
Vul jouw gegevens in en dan bespreken we de mogelijkheden.
Vul jouw gegevens in en dan bespreken we de mogelijkheden.