Klant
Service
Jaar
Website
Met behulp van onze Magnet score hebben we een fact-based employer brand gecreëerd waarin het innovatieve karakter duidelijk naar voren dient te komen. De uitkomst? De thematiek ‘Beweeg mee met Mijzo’. Dit concept focust op de urgentie van andere ouderenzorg en de innovatieve, slimme acties die Mijzo onderneemt om de zorg écht te veranderen. Anders werken in de zorg? Het kan wél. Tien inspirerende verhalen en video’s van collega’s geven de thematiek een gezicht. Daarnaast lanceerden we een activatietest waarin zorgprofessionals kunnen toetsen of zij het inzich hebben om mee te bewegen met de veranderende ouderenzorg. Zo activeren we latente werkzoekenden om ook voor Mijzo te kiezen.
“Beweeg mee met Mijzo” stopt niet bij de campagne. Ook intern is de boodschap voelbaar. Via onder andere posters worden collega’s aangespoord om na te denken over hoe zij het verschil maken in de veranderende ouderenzorg. Deze acties zorgen ervoor dat de thematiek niet alleen extern leeft, maar ook binnen Mijzo wordt gedragen en versterkt.
Bij Mijzo staat écht andere ouderenzorg centraal. Als aanjager van zorgtransformatie vergroten zij de samenredzaamheid van ouderen en hun naasten om de zorg zo toegankelijk en beschikbaar te houden. De uitdaging? Dit unieke karakter vertalen naar een krachtig werkgeversmerk dat zorgprofessionals aanspreekt én activeert.
Met behulp van onze Magnet score hebben we een fact-based employer brand gecreëerd waarin het innovatieve karakter duidelijk naar voren dient te komen. De uitkomst? De thematiek ‘Beweeg mee met Mijzo’. Dit concept focust op de urgentie van andere ouderenzorg en de innovatieve, slimme acties die Mijzo onderneemt om de zorg écht te veranderen. Anders werken in de zorg? Het kan wél. Tien inspirerende verhalen en video’s van collega’s geven de thematiek een gezicht. Daarnaast lanceerden we een activatietest waarin zorgprofessionals kunnen toetsen of zij het inzich hebben om mee te bewegen met de veranderende ouderenzorg. Zo activeren we latente werkzoekenden om ook voor Mijzo te kiezen.
De impact is duidelijk. Maandelijks bereikt de campagne duizenden zorgprofessionals. Meer dan 6.000 zorgprofessionals hebben inmiddels via de activatietest onderzocht of hun visie past bij die van Mijzo. Een tastbaar bewijs dat de campagne het juiste publiek weet te inspireren en activeren.
“Beweeg mee met Mijzo” stopt niet bij de campagne. Ook intern is de boodschap voelbaar. Via onder andere posters worden collega’s aangespoord om na te denken over hoe zij het verschil maken in de veranderende ouderenzorg. Deze acties zorgen ervoor dat de thematiek niet alleen extern leeft, maar ook binnen Mijzo wordt gedragen en versterkt.
Goals
Contact
Download nu:
Vul jouw gegevens in en dan bespreken we de mogelijkheden.
Vul jouw gegevens in en dan bespreken we de mogelijkheden.