Hebbus! 370 chauffeurs én een gouden Bonk voor EBS

<1 min lezen

In een tijd waarin het vak van buschauffeur vaak negatief in het nieuws komt, besloot EBS het anders aan te pakken. Hun chauffeurs zijn trots, betrokken en klantvriendelijk – en verdienen het om zo gezien te worden. Maar met een krappe arbeidsmarkt én een ambitie om 365 nieuwe chauffeurs te werven, was de uitdaging groot. Samen met Goals werd die ambitie werkelijkheid.

Een campagne die werkt

In één jaar tijd wisten we met de wervingscampagne Hebbus! maar liefst 370 nieuwe buschauffeurs aan te trekken voor EBS. Een bizar mooi resultaat waar we samen met het team van EBS ontzettend trots op zijn.

Goud van de vakjury

Deze impactvolle campagne werd bekroond met een gouden Bonk door de Communicatieclub Brabant (CCB): een waardering vanuit vakgenoten waar we ontzettend trots op zijn. De samenwerking met Andrea Verdonk, Albert Hoekstra en Nicolette Szécsényi van EBS was hierin van onschatbare waarde.

Soortgelijke artikelen

Werf& presentatie

Employer branding gaat verder dan een campagne. Het is ook geen los projectje dat je even opzet om mensen te...

>

·

<1 min lezen

Werf& Woonbedrijf

Hoe vind je in een krappe arbeidsmarkt de juiste mensen én houd je ze vast? Het Eindhovense Woonbedrijf laat zien...

>

·

1 min lezen

Werkgeversmerk versterken - inspirerend doel blog

Steeds meer organisaties realiseren zich dat goed werkgeverschap verder gaat dan voorwaarden en faciliteiten. Medewerkers zoeken zingeving, verbondenheid en impact....

>

·

3 min lezen

Klaar om
geïnspireerd te worden?

Plan snel en eenvoudig een kennismakingsmoment in. We ontmoeten je graag, om samen de mogelijkheden voor jullie organisatie te verkennen.

Download nu:

Plan een afspraak!

Vul jouw gegevens in en dan bespreken we de mogelijkheden.