Klant
Service
Jaar
Website
Maar hoe pak je dat dan aan? Ons antwoord: door alle EDSN collega’s in te zetten als ambassadeur van de organisatie. We faciliteerden hen met een tool die het leuk en bovenal makkelijk maakt berichten in het social netwerk te delen. Daarnaast gingen we met een aantal collega’s het land in om video’s op te nemen die het werk bij EDSN echt laten zien. Onder de windmolens vertelden zij vol energie waar hun werk echt om draait: Verbinden, bouwen en leiderschap. Kortom, werk vol energie. Een sterke bewijslast waarmee alle ambassadeurs vol trots mee de bühne op kunnen.
Om de doelgroep nog meer te laten interacteren met het werkgeversmerk, lanceerden we ook een online activatiegame: De werkenergie-meter. Hiermee dagen we de doelgroep – aan de hand van de vier energiebepalende thema’s 1) uitdaging, 2) impact, 3) cultuur en 4) collega’s – uit te ontdekken of zij nog energie krijgen van hun huidige baan…
En zo niet, dan maakt EDSN graag kennis met je ;)
Van inleen naar vaste collega’s. In een branche en organisatie, waarin de mogelijkheden voor ICT’ers en dataspecialisten nog veelal onbekend zijn. Dat is uitdaging die wij samen met EDSN zijn aangegaan. En dat in de wetenschap dat deze specialisten moeilijk te vinden en binden zijn.
Maar hoe pak je dat dan aan? Ons antwoord: door alle EDSN collega’s in te zetten als ambassadeur van de organisatie. We faciliteerden hen met een tool die het leuk en bovenal makkelijk maakt berichten in het social netwerk te delen. Daarnaast gingen we met een aantal collega’s het land in om video’s op te nemen die het werk bij EDSN echt laten zien. Onder de windmolens vertelden zij vol energie waar hun werk echt om draait: Verbinden, bouwen en leiderschap. Kortom, werk vol energie. Een sterke bewijslast waarmee alle ambassadeurs vol trots mee de bühne op kunnen.
En met succes! De zichtbaarheid en bekendheid van EDSN binnen de doelgroep is enorm toegenomen. Het percentage inleen gedaald en het aantal aangedragen collega’s gegroeid, waarmee EDSN ook nog eens een recruitmentwaarde van € 26.726 bespaarde.
Om de vele gave middelen die dit creatieve concept heeft voortgebracht, zoals een 3 meter brede beurswand en een EDSN kaartspel, zeker niet te vergeten.
Om de doelgroep nog meer te laten interacteren met het werkgeversmerk, lanceerden we ook een online activatiegame: De werkenergie-meter. Hiermee dagen we de doelgroep – aan de hand van de vier energiebepalende thema’s 1) uitdaging, 2) impact, 3) cultuur en 4) collega’s – uit te ontdekken of zij nog energie krijgen van hun huidige baan…
En zo niet, dan maakt EDSN graag kennis met je ;)
Goals
Contact
Download nu:
Vul jouw gegevens in en dan bespreken we de mogelijkheden.
Vul jouw gegevens in en dan bespreken we de mogelijkheden.