menu
De Goals
Journey
Bij ons stroomt de kandidaatreis vloeiend over in de medewerkersreis. Want pas als je employer branding in de breedte benadert, behaal je duurzame resultaten. Daarmee zorg je voor een onweerstaanbare organisatie die van medewerkers, meerwerkers maakt.
1. Vinden
Vinden en gevonden worden. Een sterk employer brand maakt het bereiken van het juiste talent een stuk eenvoudiger.

Inspirerend doel en werkwaarden
Echt talent wil graag aan iets bouwen, betekenis hebben. Een goed geformuleerd inspirerend doel en een sterke vertaling van merkwaarden naar werkwaarden is een essentieel fundament.

Creatie employer brand concept
Om talent aan te trekken, moet je aandacht trekken. Op een manier die bij jouw organisatie past. Een combinatie van authenticiteit en ambitie, tezamen met een creatief concept dat de doelgroep activeert.

Zichtbaarheid
Het laden van het employer brand en/of puur jobmarketing op vacatureniveau. Een juiste mix van relevante online en offline kanalen afgestemd op de doelgroep, zorgt voor gericht bereik en activering van actief en latent werkzoekenden.
2. Winnen
Binnen is nog niet winnen. Het moment van de waarheid zit ‘m in de eerste 100 dagen van een dienstverband. In die periode beoordelen medewerkers of hun verwachtingen uitkomen en of ze echt voor de organisatie gaan. In deze periode maak je van de nieuwe hires echte ambassadeurs.

Pre- en onboarding
Het goed boarden van nieuwe medewerkers is meer dan het ontsluiten van informatie op intranet of in een app. Deze eerste periode is de voedingsbodem van een vruchtbare toekomst en vraagt aandacht, creativiteit en een gestructureerde aanpak.

Ambassadeurs
De ultieme werving komt tot stand door het creëren van ambassadeurs; collega's die zo enthousiast over de organisatie zijn, dat ze een magneet zijn voor ander talent. Met een krachtig referral programma stimuleer en activeer je deze aantrekkingskracht.
3. Uitdagen
De belangrijkste reden waarom je beste werknemers vertrekken naar een concurrent is niet het salaris. Het is in de meeste gevallen het gebrek aan uitdaging. Samen zorgen we dat de organisatie prikkelt en uitdaagt. 

Goalsetting
Elke dag een stukje beter worden. Ambities realiseren. Het begint bij het stellen van doelen. De manier waarop dit op individueel en teamniveau gebeurt is bepalend voor het enthousiasme, het effect en de resultaten. 

Teamontwikkeling
Een winnende organisatie bouw je met goede teams. Een team presteert geweldig als het in flow is. Onderzoek naar teamontwikkeling toont aan dat flow leidt tot betere prestaties, meer werkplezier, voldoening, geluk, creativiteit en betekenis. We hebben de juiste tools in handen om teamflow in jouw organisatie te creëren!
4. Uitzwaaien
Uit het oog, maar niet uit hart. Medewerkers die op een plezierige manier vertrekken bij jouw organisatie blijven ambassadeurs voor het leven. En wie weet kruisen de paden nog een keer later in de carrière. Houd dan de deur open en geef ze het rode loper effect.

Offboarding
Net als bij de indiensttreding is het creëren van het ‘wow’ effect bij uitdiensttreding enorm belangrijk. In deze fase van het (ex)dienstverband is de mond-tot-mondpromotie van het werkgeverschap zeer groot. 

Alumni
Die waardevolle ex-collega’s blijven waardevol in een alumni netwerk. Een verbindende kracht voor kennisdeling, commercieel netwerk én de toegang tot bekend en onbekend talent.
Onze nonstop diensten
keyboard_arrow_up
Vinden
Employer brand &
job marketing
keyboard_arrow_up
Doelgroep- en arbeidsmarktanalyse
Leer de pullfactoren van de doelgroep kennen en weet hoe en waar je ze kan bereiken.
keyboard_arrow_up
Vormgeving inspirerend doel (BHAG) en werkwaarden
De aandrijver voor echt talent is een inspirerend doel. Vertaal met ons de organisatiestrategie naar een aansprekend collectief doel en bijpassende werkwaarden.
keyboard_arrow_up
Creatie employer branding communicatieconcept
Verpak de meest unieke kwaliteiten van het werkgeversmerk op een authentieke en opvallende manier met een creatief communicatieconcept.
keyboard_arrow_up
Employer brand marketing
Interesse wekken start voor latent werkzoekende niet bij een vacature. Met de vier stappen van (online) campagne management bereiken én activeren we tot nu toe moeilijk bereikbaare doelgroepen.
keyboard_arrow_up
Campus en event recruitment
Conceptvorming met leadgeneratie als doel, voor carrierebeurzen en events.
keyboard_arrow_up
Winnen
Selectie, onboarding &
referral recruitment
keyboard_arrow_up
Touchpoints wederzijdse selectiegesprekken
Richt de touchpoints van kennismaking tot contractondertekening in met de beleving van het employer brand.
keyboard_arrow_up
Pre- en onboarding
Maak een magneet van je bedrijf. Een indrukwekkende eerste 100 dagen zorgt voor succesvolle ambassadeurs.
keyboard_arrow_up
Referral recruitment
Verhoog de referral werving met een sterk activerend programma en een goede follow up. Trek talent aan met een betere culture-fit dat langer blijft.
keyboard_arrow_up
Uitdagen
Teamontwikkeling &
interne communicatie
keyboard_arrow_up
Interne communicatie
Goede communicatie die zorgt voor gedragsverandering. Of het nu gaat om vitaliteitsprogramma's of her-organisatie projecten.
keyboard_arrow_up
Werken met doelen
Implementatie van goal setting programma's waarmee het volle potentieel van de organisatie wordt benut.
keyboard_arrow_up
Teamontwikkeling
Bouw met teams aan innovativiteit, creativiteit en productiviteit. Realiseer een omgeving die het team in flow brengt.
keyboard_arrow_up
Strategische carrièreplanning
Optimale doorstroom en duurzame inzet van talent.
keyboard_arrow_up
Uitzwaaien
Offboarding &
alumni activatie
keyboard_arrow_up
Offboarding programma’s
Kwalitatief en in lijn met de werkgeversbelofte afsluiten van het dienstverband.
keyboard_arrow_up
Alumni beheer en activatie
Verzilveren van het netwerk van alumni voor het aantrekken van talent en het uitbreiden van business.
keyboard_arrow_up
Rode loper programma
Terugkeerprogramma voor alumni op projectbasis of in dienstverband.
Online
doelgroep
activatie
Vacatures rondpompen werkte misschien ooit. Maar in deze tijd waar het aantal latent werkzoekenden 6 x zo hoog ligt als het aantal actief werkzoekenden moet je meer uit de kast halen. Om hen in beweging te krijgen vergt een andere aanpak. Met ons slimme online boost programma zorg je voor zichtbaarheid en activatie.

1. Zichtbaarheid
Door het benutten van slimme AI-technieken zorgen we voor gerichte zichtbaarheid bij de doelgroep. We zorgen naast visueel sterke zichtbaarheid voor inhoudelijk relevante content waarmee we talent weten te interesseren.
2. Interactie
We dagen de doelgroep uit, we zoeken interactie. Het liefst op basis van een relevant vraagstuk dat carrièregericht is. We leveren hiermee écht toegevoegde waarde voor de kandidaat en zetten aan tot nadenken.
3. Bewijs
Door de interactie met talenten weten we welke behoeften er spelen. Daardoor kunnen we gericht bewijs tonen dat de match tussen de (potentiële) kandidaat en jouw organisatie onderstreept.
4. Activatie
Inmiddels hebben we door zichtbaarheid, interactie en aansprekend bewijs, de weg vrijgemaakt voor het ultieme doel: de kandidaat daadwerkelijk laten solliciteren of inschrijven voor een carrière event. 
continue monitoring | campagne management
Zelf aan de slag?
De succesfactor zit 'm in een vooropgezet plan, gewoon doen. Binnen ons Goals model, bieden wij verschillende masterclasses aan om de organisatie naar een hoger niveau te tillen.



Copyright Goals 2019