Klant
Service
Jaar
Website
Ons devies: Houd het simpel. Zo hebben we de visie, waarden en cultuur van de organisatie teruggebracht naar slechts vijf ingrediënten, waarmee je als collega bij ForFarmers je ambitie waar kan maken. Deze ingrediënten vormen steeds het uitgangspunt in de communicatie naar potentiële kandidaten. In diverse video’s en verhalen vertellen ForFarmers collega’s bijvoorbeeld over het belangrijkste ingrediënt in hun werk. En middels de ambitiemeter kunnen kandidaten a.d.h.v. vijf vragen, toetsen of het werken bij ForFarmes ook voor hen krachtvoer voor hun ambities is.
De allerbeste in je vak worden. Of gewoon werk waar je elke dag met plezier naartoe gaat. Wat jouw ambitie ook is, één ding wil je weten: Welke ingrediënten heb ik nodig om mijn ambitie te bereiken?
Het succes in Nederland wordt gezien en heeft ervoor gezorgd dat we de campagne nu ook internationaal uitrollen in Engeland en Duitsland. En ook in Nederland gaan we aan de slag met nieuwe video’s en verhalen om ook in 2024 met ForFarmers goed zichtbaar te zijn op de arbeidsmarkt.
Collega’s werven in een branche waarin veel speelt en het imago niet altijd positief is. Geen gemakkelijke opgave. Zeker niet als de focus ligt op mensen in Operations, Transport en Sales. Een vaak loyale groep die niet snel een overstap maakt. Toch zagen wij voldoende mogelijkheden om met deze groep de interactie aan te gaan en hen te interesseren voor een carrière bij ForFarmers.
Ons devies: Houd het simpel. Zo hebben we de visie, waarden en cultuur van de organisatie teruggebracht naar slechts vijf ingrediënten, waarmee je als collega bij ForFarmers je ambitie waar kan maken. Deze ingrediënten vormen steeds het uitgangspunt in de communicatie naar potentiële kandidaten. In diverse video’s en verhalen vertellen ForFarmers collega’s bijvoorbeeld over het belangrijkste ingrediënt in hun werk. En middels de ambitiemeter kunnen kandidaten a.d.h.v. vijf vragen, toetsen of het werken bij ForFarmes ook voor hen krachtvoer voor hun ambities is.
De allerbeste in je vak worden. Of gewoon werk waar je elke dag met plezier naartoe gaat. Wat jouw ambitie ook is, één ding wil je weten: Welke ingrediënten heb ik nodig om mijn ambitie te bereiken?
Er worden maandelijks zo’n 300 testen afgerond en ook het aantal sollicitaties stijgt. Reden voor ForFarmers om de campagne al 2 keer op rij te verlengen.
Het succes in Nederland wordt gezien en heeft ervoor gezorgd dat we de campagne nu ook internationaal uitrollen in Engeland en Duitsland. En ook in Nederland gaan we aan de slag met nieuwe video’s en verhalen om ook in 2024 met ForFarmers goed zichtbaar te zijn op de arbeidsmarkt.
Goals
Contact
Download nu:
Fill in your details, and then we'll discuss the options
Fill in your details, and then we'll discuss the options