De gezichten van een gezonde regio

Een inspirerende case waarin Anna Zorggroep haar veelzijdigheid inzet om kandidaatgericht te werven.

Klant

Anna Zorggroep

Service

Employer branding

Jaar

2021

The approach

Ambitieus, betrokken, gedreven, liefdevol, servicegericht, initiatiefrijk – het Anna heeft het allemaal. Om juist deze veelzijdigheid te belichten, schuiven we 12 enthousiaste collega’s naar voren. Zij delen hun verhalen en vormen samen met het team het gezicht van een gezonde regio.

De campagne richt zich op verpleegkundigen, anesthesiemedewerkers en operatieassistenten. Met video’s, banners en visuals voeren we campagne in Noord-Brabant. Via een drielaagse funnel, waarbij de hoofdconversies het afronden van de activatietest en solliciteren is, bereiken we de doelgroep. 

Op de werken-bij website wordt de inhoud afgestemd op interesses, wensen en behoeften, dankzij tags vanuit de campagne. Zo benaderen we kandidaten persoonlijk en effectief.

 

Nonstop

Met jobmarketing campagnes voor specifieke vacatures en recruitment marketing campagnes voor periodieke wervingsuitdagingen, positioneren we het Anna als sterke werkgever op alle mogelijke niveaus. Nonstop. 

The challenge

Goed zorgpersoneel is schaars en kan kiezen uit tig innovatieve, resultaatgerichte en ambitieuze organisaties. Waarom zou je dan kiezen voor een kleinschalige werkgever waar het vooral draait om samen zijn en sfeer? Omdat je bij Anna Zorggroep juist de combinatie van de harde en zachte kanten vindt. Hoogtijd om de uitdaging aan te gaan hen breder te positioneren. 

  

The approach

Ambitieus, betrokken, gedreven, liefdevol, servicegericht, initiatiefrijk – het Anna heeft het allemaal. Om juist deze veelzijdigheid te belichten, schuiven we 12 enthousiaste collega’s naar voren. Zij delen hun verhalen en vormen samen met het team het gezicht van een gezonde regio.

De campagne richt zich op verpleegkundigen, anesthesiemedewerkers en operatieassistenten. Met video’s, banners en visuals voeren we campagne in Noord-Brabant. Via een drielaagse funnel, waarbij de hoofdconversies het afronden van de activatietest en solliciteren is, bereiken we de doelgroep. 

Op de werken-bij website wordt de inhoud afgestemd op interesses, wensen en behoeften, dankzij tags vanuit de campagne. Zo benaderen we kandidaten persoonlijk en effectief.

 

The result

In de eerste campagnemaand wisten we bijna 1000 afgeronde tests te behalen, waarvan 530 kandidaten na de test de vacatures hebben bekeken. Hierdoor wisten we een stijging van 40% in het aantal sollicitaties tijdens deze periode te behalen ten opzichte van voorgaande maanden. 

  

Nonstop

Met jobmarketing campagnes voor specifieke vacatures en recruitment marketing campagnes voor periodieke wervingsuitdagingen, positioneren we het Anna als sterke werkgever op alle mogelijke niveaus. Nonstop. 

More cases

Fontys Hogeschool - For Society

Provincie Limburg - de provincie professional

Download nu:

Schedule a meeting!

Fill in your details, and then we'll discuss the options

Ik wil meer informatie!

Fill in your details, and then we'll discuss the options