Klant
Service
Jaar
Website
Uit onderzoek blijkt dat Holla starters en young professionals precies biedt wat ze zoeken: een informele werksfeer, veel verantwoordelijkheid en autonomie. Daarom ontwikkelden we de kernboodschap: Kom het best tot je recht.
In lijn met Local Hearts, Global Minds laten we de doelgroep nadenken over wat zij belangrijk vinden in hun advocaat-stagiairefase, via drie niveaus:
Door diepgaand onderzoek naar aantrekkelijk werkgeverschap en voortdurende optimalisatie van de kandidaatreis versterken we niet alleen de externe uitstraling, maar ook de interne kracht van het werkgeversmerk. Nonstop.
Holla heeft een bedrijfsomvang die perfect aansluit bij de behoeften van veel starters. Toch speelde het kantoor een te kleine rol in hun oriëntatieproces. Samen met Holla zijn we aan de slag gegaan om het kantoor op een eigenzinnige manier onder de aandacht te brengen en de doelgroep écht te activeren.
Uit onderzoek blijkt dat Holla starters en young professionals precies biedt wat ze zoeken: een informele werksfeer, veel verantwoordelijkheid en autonomie. Daarom ontwikkelden we de kernboodschap: Kom het best tot je recht.
In lijn met Local Hearts, Global Minds laten we de doelgroep nadenken over wat zij belangrijk vinden in hun advocaat-stagiairefase, via drie niveaus:
De campagne overtrof alle verwachtingen. Naast een aanzienlijke toename in zowel het aantal als de kwaliteit van sollicitanten, zorgde de KantoorKiezer voor actieve interactie tussen Holla en potentiële kandidaten. In de eerste drie maanden werd de tool meer dan 1.200 keer ingevuld en ontving Holla ruim 30 extra kwalitatieve sollicitaties.
Door diepgaand onderzoek naar aantrekkelijk werkgeverschap en voortdurende optimalisatie van de kandidaatreis versterken we niet alleen de externe uitstraling, maar ook de interne kracht van het werkgeversmerk. Nonstop.
Goals
Contact
Download nu:
Fill in your details, and then we'll discuss the options
Fill in your details, and then we'll discuss the options