Klant
Service
Jaar
Website
Dat bleek ook uit het uitgebreide doelgroeponderzoek waarmee we dit traject startte. Het leidde tot een doelgroepgerichte aanpak met middelen waarin we aan de hand van relevante projecten en producten de verschillende doelgroepen meenemen in de gave uitdagingen die er liggen bij Brink. Op de volledig nieuw ontwikkelde werken-bij website, ook ingericht (op de behoefte) per doelgroep, komt het allemaal samen en ervaar je als geen andere hoe de Brinker mens, markt en maatschappij met elkaar verbindt.
Het geheel wordt aangejaagd door goed ambassadeurshap en een sterke, herkenbare online campagne, die volledig in verbinding staat met de doelgroep.
Jaar twee van de campagne staat in teken van het integreren van het werkgevermerk in de gehele medewerkersreis. Want verbinden wil Brink graag voor langere tijd.
Ervaren adviseurs, projectmanagers en software-experts. Het werven ervan is in de huidige arbeidsmarkt geen eenvoudige opgave. De kandidaten in deze doelgroepen zijn schaars en bovendien niet makkelijk te verleiden tot een overstap. En dat laatste geldt zeker voor de bouw, infra en vastgoed branche en dus ook voor Brink. Toch gingen we deze uitdaging maar al te graag samen aan. Want uit ervaring weten we… de manier van verleiden van deze doelgroepen is op inhoud. Zij willen weten hoe en aan welke soort projecten en producten zij kunnen bijdragen.
Dat bleek ook uit het uitgebreide doelgroeponderzoek waarmee we dit traject startte. Het leidde tot een doelgroepgerichte aanpak met middelen waarin we aan de hand van relevante projecten en producten de verschillende doelgroepen meenemen in de gave uitdagingen die er liggen bij Brink. Op de volledig nieuw ontwikkelde werken-bij website, ook ingericht (op de behoefte) per doelgroep, komt het allemaal samen en ervaar je als geen andere hoe de Brinker mens, markt en maatschappij met elkaar verbindt.
Het geheel wordt aangejaagd door goed ambassadeurshap en een sterke, herkenbare online campagne, die volledig in verbinding staat met de doelgroep.
Met bijna 3 miljoen campagneweergaven in 4 maanden is deze campagne zeer succesvol te noemen. Het aantal websitebezoeken staat sinds lancering in november al op 67.500. Resultaten om trots op te zijn en die zich in 2023 zeker zullen uitbetalen in nieuwe collega’s.
Jaar twee van de campagne staat in teken van het integreren van het werkgevermerk in de gehele medewerkersreis. Want verbinden wil Brink graag voor langere tijd.
Goals
Contact
Download nu:
Fill in your details, and then we'll discuss the options
Fill in your details, and then we'll discuss the options