365 buschauffeurs in één jaar werven? Het geheim van EBS!

1 min lezen

EBS heeft een indrukwekkende prestatie geleverd: ze weten maar liefst 365 nieuwe chauffeurs in één jaar te werven. Eén per dag dus! Dit succes kwam mede tot stand dankzij onze gerichte aanpak, waarbij we werkten aan zowel acute werving als de opbouw van een sterk employer brand.

De uitdaging: acute werving én employer branding

De opdracht was helder, maar uitdagend: Enerzijds: voorzie in voldoende chauffeurs. Maar anderzijds ook: zorg voor de opbouw van EBS als employer brand. Dus zowel een doel op korte termijn, als eentje op meer lange termijn.

Het geheim van deze campagne?

Een praktische boodschap, in combinatie met onze inmiddels bewezen wervingsstrategie. We focussen niet alleen op actief werkzoekenden, maar juist op de veel grotere groep latent werkzoekenden. Ook vanuit andere branches. Lees het volledige artikel op de website van Werf& via de onderstaande link.

Lees verder op Werf&

 

Soortgelijke artikelen

Het verlies van waardevolle medewerkers heeft grote gevolgen voor de cultuur, productiviteit en het imago van jouw organisatie. Hoe zorg...

>

·

1 min lezen

We zijn verheugd om aan te kondigen dat wedeze maand ons partnership hebben beklonken met Werf&, hét toonaangevende platform op...

>

·

1 min lezen

Een sterk plan begint met een sterke voorbereiding. Wat zijn jouw prioriteiten voor 2025? Eén ding is zeker: focus is...

>

·

1,5 min lezen

Ready to be inspired?

Schedule an introductory meeting now. We’d love to meet with you and explore the possibilities for your organization.

Download nu:

Schedule a meeting!

Fill in your details, and then we'll discuss the options