menu
keyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left
Een doordacht employer brand voor de Technische Universiteit
Wetenschappelijke stories
om wetenschappers
nu eens echt te
vangen.
De
uitdaging
TU/e heeft een grote uitdaging om op specifieke onderwerpen wetenschappelijke specialisten te vinden. Specialisten die kennis hebben over een specifiek stukje wetenschap, maar ook gemotiveerd en geïnteresseerd zijn om met studenten te werken.
Aanpak
Uit kwalitatief onderzoek binnen TU/e is een patroon ontdekt in de primaire en secundaire redenen om te werken bij TU/e. De primaire reden is vooral de toegevoegde waarde die je als wetenschapper hebt op het voor jou interessante deel van de wetenschap. Deze redenen, maar vooral de trots van wetenschappers, hebben we vertaald in échte verhalen die zijzelf vertellen. Allemaal vanuit het employer brand: Meaningful minds.
Het resultaat
Deze verhalen hebben we in een pilot opgesteld voor verschillende departementen. In de verhalen vertellen medewerkers over trots, successen, huidige uitdagingen, hun toekomstvisie op de wetenschap en waarom zij graag bij TU/e werken. Dit is employer branding met en door de wetenschap.
Nonstop
De verhalen dragen we op dit moment uit naar de verschillende doelgroepen. Dit doen we middels een uitgebreide online marketingcampagne. Om uiteindelijk de resultaten van deze pilot te analyseren en te optimaliseren voor de overige departementen. 
keyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left
Nonstop
warm
welkom.
Strijp-S
Klokgebouw 111
5617 AB Eindhoven
+31(0)40 303 26 40
info@goals.nl
Benieuwd hoe we jouw bedrijf of merk op de kaart kunnen zetten in de arbeidsmarkt? Je vindt ons in het creatieve hart van Eindhoven: het Klokgebouw. We kunnen hier afspreken of we komen naar je toe.

Copyright Goals 2019